Vevői reklamáció kezelés (Global 8D)

dátum

2024. dec. 04 - 2024. dec. 06

időpont

09:00 - 16:30

helyszín 2

Létszám
Max.:30 fő - Min.: 4 fő

helyszín 3

Szint
Középfok

helyszín

Harmónia utca
Kecskemét, Trafó utca 1.
igen
igen

A képzésről

A résztvevők bevezetése a Global 8D probléma megoldó folyamaton keresztül a vevői reklamációk szakszerű, professzionális kezeléséhez, rengeteg esettanulmánnyal, történettel, tapasztalatok megosztásával. A cél, hogy struktúrált módon képesek legyenek a résztvevők az autóipari követelményeknek megfelelően a vevői reklamációkat kezelni, megfelelően kommunikálni az eredményeket az Ügyfél felé a csapat megfelel koordinálása mellett. Hogyan kerülhetjük el a nagyobb költségeket megfelel riporttal illetve szisztematikus gyökérok elemzéssel és probléma megoldással. Hogyan vezessük be a helyesbítő intézkedéseket, ellenőrizzük hatékonyságukat és nem utolsó sorban, hogyan tegyük cégünkön belül ezeket transzparensé. A képzés során ismertetünk egy általunk fejlesztett vevői reklamáció kezelő rendszert, amely megkönnyíti az adminisztratív feladatainkat is.

Részvételi díj

150.000 Ft + Áfa / 1 fő
300.000 Ft + Áfa / 2 fő
450.000 Ft / 3 fő helyett 405.000 Ft + Áfa / 3 fő
600.000 Ft / 4 fő helyett 480.000 Ft + Áfa / 4 fő
Opció: Nyomtatott színes tananyag: 15.000 Ft + ÁFA / fő
Fizetési mód: Előre utalás
Opció: Elektronikus tananyag nem szerkeszthető formában (pdf): 126.000 Ft + ÁFA
Opció: Elektronikus tananyag szerkeszthető formátumban (powerpoint): 180.000 Ft + ÁFA
Tananyag a képzés után külön is megvásárolható.

Kiknek ajánljuk

Autóipari -és nem autóipari beszállító vállalatnál dolgozó munkatársaknak, akik bármilyen módon érintettek a vevői reklamáció kezelésének folyamatában és mivel a képzés erős probléma megoldó módszerekkel is foglalkozik mind elméletben, mind gyakorlatban így minden osztálynak ajánlott a képzés. Valamint azoknak a vállalatoknak, akik autóipari beszállítókká szeretnének válni és az ehhez szükséges folyamat minden elemét, így a G8D-hez kötődő elméleti és gyakorlati tudást is szükséges megszerezniük.

Miről fog szólni a képzés (rövid tematika)

  • Vevői reklamációk fajtái
  • Vevői reklamáció kezelési rendszer létrehozása
  • Global 8D alapismeretek
  • Multidiszciplináris csapat létrehozása
  • Probléma leírása
  • Azonnali/visszatartó intézkedések
  • Hibaanalízis/gyökérok elemzés
  • Helyesbítő intézkedések meghatározása/bevezetése
  • Sztenderdizálás, vagyis az újraelőfordulás megakadályozása
  • Csapat elismerése, eredmények kommunikálása-közzététele
  • Írásbeli vizsga

Módszer

Gyakorlatorientált, intenzív képzési tevékenység, előadások, esettanulmányok és azok feldolgozása, csoportmunka, csoportonkénti prezentáció, írásos tananyag valamint egyéni felkészülés.

Vizsga és tanúsítvány

A képzés zárásaként minden résztvevő írásbeli számonkérésen vesz részt, amelynek módszere teszt és nyitott kérdések. Az írásbeli számonkérés értékelése százalékos formában történik, ahol legalább a 70%-os teljesítményt kell elérni a képzés sikeres teljesítéséhez. Amennyiben egy résztvevő a minimálisan szükséges 70%-os eredményt nem éri el, úgy helyben szóbeli vizsgát tehet. Amennyiben a szóbeli vizsgát sem sikerül teljesítenie, úgy írásbeli pótvizsgát kell tennie egy másik időpontban. Amennyiben a pótvizsga is sikertelen, a teljes képzést meg kell ismételnie.

Mit tartalmaz a képzés

A részvételi díj tartalmazza a következőket:

  • jó hangulatú, élményekkel teli hatékony tréninget, amelyet több mint 15 éves autóipari tapasztalattal rendelkező munkatársunk tart és folyamatosan fejleszt az előadások tapasztalatai alapján
  • az ebédet (svédasztalos hidegtál), napi 2 kávészünetet, aprósüteményt, üdítőket (helyszíni tréning esetén)
  • opcionálisan színes oktatási munkafüzetet amelybe jegyzetelhet is a tréning során
  • oklevelet sikeres vizsga elvégzése esetén
  • 5% kedvezményt bármelyik további képzésünk árából, amennyiben 6 hónapon belül kerül megrendelésre

Szállodai szobafoglalás igényét kérjük, a jelentkezési lapon feltüntetni szíveskedjen! Igény esetén segítünk a foglalásban.

Általános feltételek

Általános feltételek:

  1. A jelentkezéskor, illetve egy-másfél héttel a képzés megkezdése előtt visszaigazolja a képzésen való részvételüket.
  2. A tanfolyam kezdete előtt 4-10 munkanappal a részvétel lemondása esetén a Solman Hungary Kft. a képzési díj 50%-ára, 3 munkanapon belüli lemondás esetén a teljes képzési díjra jogosult az alábbiak szerint:
    1. Lemondást csak írásban fogadunk el!
    2. Amennyiben a képzést 6 hónapon belül elindítjuk, és azon a megrendelő részt vesz, úgy a befizetett képzési díjat beszámítjuk.
    3. Amennyiben a képzés 6 hónapon belül nem indul, vagy azon a megrendelő nem jelenik meg úgy a képző a fent leírtak szerinti összegre jogosult.
  3. A Solman Hungary Kft. a képzési időpontok változtatási jogát fenntartja abban az esetben, ha a jelentkezők száma nem elegendő a képzés indításához, vagy amennyiben az előadó biztosítása elháríthatatlan akadályba ütközik. Az új időpont kijelölését a megrendelőkkel egyezteti.

Jelentkezem a képzésre!

Vevői reklamáció kezelés (Global 8D) Ft + Áfa
Szabad helyek: 30
A választott dátumon a képzés megtelt. Kérjük, válasszon egy másik időpontot.